Menu
Obec Málkov
MálkovZelená, Lideň, Vysoká

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Obec Málkov
Obec Málkov vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Zelená 3
43102 Zelená
Telefon: 474 658 123
Fax: 474 658 123
E-mail: obec@malkov.cz
WWW: www.malkov.cz/
ID Datové schránky: zr6axdw
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Zelená 3
    43102 Zelená
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Zelená 3
    43102 Zelená
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí8:00 - 11:0012:00 - 17:00
    středa8:00 - 11:0012:00 - 17:00
  • 4.4 Telefonní čísla

  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: zr6axdw
Česká spořitelna a.s., pobočka Chomutov: 940031309/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Komerční banka a.s., pobočka Chomutov: 2135110257/0100 (Komerční banka, a.s.)
ČSOB a.s.: 160807671/0300 (Československá obchodní banka, a.s.)
00262013
DIČ: CZ00262013

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    Obecní úřad Málkov
    Zelená 3
    43102 Zelená
  • e-mailem: obec@malkov.cz
  • elektronickým podáním: obec@malkov.cz
  • telefonicky na tel. čísle: 474 658 123

Úřední hodiny

pondělí 8:00 - 11:00 12:00 - 17:00
     
středa 8:00 - 11:00 12:00 - 17:00
     

 

 

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

 

 

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, v platném znění (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
    • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • Platné obecně závazné vyhlášky
    • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Obec Málkov vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
    Úřední deska

    Sbírka právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů 

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.

    Sazebník úhrad za poskytování informací (15.05 kB)

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Obec Málkov poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva o svobodném přístupu k informacím za rok 2017

173cs_2.pdf&original=výroční zpráva 2017.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 227,13 kB
Staženo: 325×
Vloženo: 27. 9. 2019

Výroční zpráva o svobodném přístupu k informacím za rok 2018

179cs_2.pdf&original=výroční zpráva 2018.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 222,68 kB
Staženo: 300×
Vloženo: 27. 9. 2019

Výroční zpráva o svobodném přístupu k informacím za rok 2019

2019.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 190,41 kB
Staženo: 199×
Vloženo: 17. 2. 2021

Výroční zpráva o svobodném přístupu k informacím za rok 2020

2020.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 192,11 kB
Staženo: 223×
Vloženo: 17. 2. 2021

Výroční zpráva o svobodném přístupu k informacím za rok 2021

Výroční zpráva za rok 2021 obce Málkov Zelená.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 79,63 kB
Staženo: 84×
Vloženo: 2. 2. 2022

ROK 2017

1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

2.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 2.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

3.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 3.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

4.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 4.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

5.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 5.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

6.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 6.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

ROK 2018

1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

ROK 2019

1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

2.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb

Odpověď na 2.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

3.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 3.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

4.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

Odpověď na 4.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

ROK 2020

Odpověď na 1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

ROK 2022

Odpověď na 1.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. 

Odpověď na 2.žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. 

 

Přiznání k místnímu poplatku ze psů - vzor (formát *.pdf)

priznani_k_mistnimu_poplatku_ze_psu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 27,22 kB
Staženo: 306×
Vloženo: 24. 11. 2014

Žádost o poskytnutí informací - vzor (formát *.pdf)

zadost_o_poskytnuti_informaci.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 19,97 kB
Staženo: 280×
Vloženo: 24. 11. 2014

Žádost o povolení kácení dřevin - vzor (formát *.pdf)

kácení dřevin.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 325,72 kB
Staženo: 268×
Vloženo: 20. 6. 2022

Žádost o povolení výkopových prací a stanovení dopravních podmínek - vzor (formát *.pdf)

zadost_o_povoleni_vykopovych_praci_a_stanoveni_dopravnich_podminek.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 25,33 kB
Staženo: 307×
Vloženo: 24. 11. 2014

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

Úřad

Odstávka elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Informace

ROZSVĚCENÍ VÁNOČNÍHO STROMU DNE 27.11.2022 SE BUDE KONAT ZA PODPORY ČEZ a.s.

VE VÝŠI 20 000,-Kč

DĚKUJEME!

ČEZ a.s.

________________

Výměna střešní krytiny na bytovém domě v Málkově čp.86 se bude realizovat za podpory NADACE ČEZ ve výši 500 000,-Kč.

DĚKUJEME!!!

NADACE ČEZ

__________________

Výměna střešní krytiny na bytovém domě v Málkově čp.84 se bude realizovat za podpory SEVEROČESKÝCH DOLŮ a.s. ve výši 500 000,-Kč.

DĚKUJEME!!!

SD a.s.

_________________

POPLATKY 2022

POPELNICE: (odvoz odpadu 1x za 14 dní v úterý lichý týden)

500,-Kč za osobu a rok

500,-Kč za chatu a rok

popelnice navíc: 1 334,-Kč za rok

Splatnost popelnic do 31.3.2022!

PEJSCI:

1.pes 100,-Kč, každý další pes 150,-Kč

v bytovém domě se 3 a více byty: 1.pes 500,-Kč, každý další pes 750,-Kč

osoby nad 65 let: 1.pes 50,-Kč, každý další pes 75,-Kč

Splatnost pejsci do 31.5.2022!

PLATBY ZASÍLEJTE na č.ú.2135110257/0100

variabilní symbol 1345 (odvoz odpadu)

variabilní symbol 1341 (popl.za psa)

variabilní symbol ostatní poplatky: DATUM NAROZENÍ

Do poznámky u všech poplatků uveďte Vaše jméno, příjmení a adresu.

________________

NABÍDKA

kelímek

Obec Málkov nabízí kelímky CupSystem se znakem obce Málkov. Obsah 0,5 l. Kelímky je možné zakoupit na Obecním úřadě v Zelené.

Cena 50,-Kč/kus.

Platby

zasílejte na č.ú.:
2135110257/0100

variabilní symbol 1345 (odvoz odpadu)

variabilní symbol 1341 (popl.za psa)

ostatní platby variabilní symbol DATUM NAROZENÍ

Do poznámky uveďte Vaše jméno, příjmení a adresu.

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Rozpočet

Rozpočet

Interaktivní a velmi snadno ovladatelný informační zdroj o hospodaření pro občany a vedení obce.

Teplota

7.12.2022 01:11

Aktuální teplota:

2,9 °C

Vlhkost:

87 %

Rosný bod:

0,9 °C

Překlad (translations)

Interaktivní mapa

Mapa

Vyhledávač služeb a firem

MálkovZelená, Lideň, Vysoká